FAQ
Skąd wysyłamy towar?
Zależy nam na najbardziej korzystnych cenach dla klienta, dlatego staramy się wysyłać zamówiony towar bezpośrednio od producenta.
Pod warunkiem minimalnego zamówienia:
Firma Neorol Sp. z o.o.- Jednorazowe zamówienie pasz, koncentratów, premiksów lub dodatków min. 1 tona.
Firma JHJ Sp. z o.o. - Jednorazowe zamówienie dodatków za minimalną kwotę 1000 zł.
Pozostałe zamówienia realizujemy kurierem
Posiadam kod rabatowy jak go zrealizować?
Uważnie wpisz kod kuponu w polu Kod kuponu i kliknij Aktywuj kod. Kupon zostanie od razu uwzględniony w koszyku.
Czym jest newsletter zywieniowiec.pl?
Newsletter żywieniowiec.pl to najprostszy sposób otrzymywania informacji o aktualnych, atrakcyjnych ofertach, promocjach czy pojawianiu się w asortymencie nowych produktów. Dodatkowo dostaniesz informacje o nowych artykułach czy wydarzeniach. Newsletter jest bezpłatny, wysyłamy go periodycznie.
Do kogo zwrócić się ze specjalnym pytaniem dotyczącym wybranego produktu?
W tym celu zapraszamy do skontaktowania się z naszym serwisem klienta za pomocą formularza kontaktowego na naszej stronie www. Twoje pytanie zostanie tak szybko jak to możliwe opracowane przez jednego z ekspertów z działu marketingu.
Jak mogę dokonać zwrotu przesyłki?
Aby dokonać zwrotu przesyłki, w celu uzyskania niezbędnych informacji prosimy uprzednio skontaktować się z naszym serwisem klienta.
Czy przyjęcie zamówienia zostanie potwierdzone?
Tak. Po zaksięgowaniu płatności wyślemy potwierdzenie realizacji zamówienia.
Jaki jest czas dostawy?
W zależności od rodzaju dostawy, czas realizacji zamówienia może się różnić. Doręczenie przesyłki na podany adres z reguły następuje w ciągu kolejnych 3-4 dni roboczych.
Jak mogę zapłacić za zakupy?
Za zakupy można zapłacić przelewem na konto bankowe lub za pośrednictwem szybkich płatności (bezpieczeństwo płatności gwarantują Tpay).
Dane konta do przelewu:
mt2 sp. z o.o. sp. k
ING Bank Śląski S.A.
Nr konta 35 1050 1575 1000 0090 8047 0009
Przy wyborze płatności przelewem prosimy przelać należną kwotę w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia. W przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane. Prosimy zwrócić uwagę, że księgowanie płatności na naszym koncie może potrwać 1-2 dni roboczych.
Jakie są koszty transportu?
Możliwość zamówienia kurierem (max. Waga 25 kg) - koszt 20 zł
Możliwość zamówienia od 500 do 1000 kg- wysyłka paletowa- koszt 240 zł
Przy dostawach pełno paletowych z magazynu producenta - darmowa dostawa
Czy mogę wybrać inne miejsce dostawy niż adres firmy?
Możesz wybrać, czy zakupy mają zostać dostarczone pod adres, który widnieje na fakturze lub wysłać go pod inny, wskazany adres.
Czy mogę dodać wybrane produkty i zakupić je później?
Tak, produkty, które chcesz kupić należy dodać do koszyka. Drugi sposób to dodanie produktów do listy. Możesz to zrobić klikając ikonę serduszka na karcie produktu. W ten sposób powstanie lista zakupów. Możesz wybierać spośród produktów dostępnych na stronie internetowej sklepu. Twoja lista zakupów musi zawierać minimum jeden produkt.
Czy, żeby zakupić towar muszę się zarejestrować?
Nie, jest możliwość realizacji zamówienia poprzez dodanie danych osobowych oraz opcjonalnie danych do faktury. Zakupy może robić osoba fizyczna lub firma. Dane przesłane w procesie rejestracji są chronione polityką prywatności zgodnie z regulaminem sklepu internetowego Żywieniowiec.pl dostępną tutaj.
Jak złożyć zamówienie?
Wybierz produkt z naszej oferty i wrzuć go do koszyka. Możesz wybrać ilość oraz rodzaj opakowania. W każdej chwili możesz usunąć produkty z koszyka lub zmienić ich liczbę. Samo wybranie produktów i wrzucenie ich do koszyka w żaden sposób nie zobowiązuje Cię do ich zakupu. Możesz kontynuować zakupy i szukać innych produktów. Koszyk możesz sprawdzić w każdej chwili, klikając ikonkę Twój koszyk.
Gdy zdecydujesz się na zakup wybranych produktów, przejdź do kasy. Kasa to miejsce, w którym podajesz szczegóły zamówienia i płatności oraz składasz zamówienie.
Teraz w formularzu z danymi możesz podać adres rachunku i adres dostawy oraz preferowany sposób płatności.
Ile trzeba czekać na dostawę?
Po zaksięgowaniu wpłaty na koncie, towar jest szykowany do wysyłki dwa razy w tygodniu we wtorki i czwartki. Dostawa do Ciebie powinna dotrzeć w najpóźniej w czwartek albo poniedziałek po wykonanej płatności.